onsdag 29 augusti 2012

Spotify

Ja, som rubriken lyder så lyssnar jag på Spotify nu. Sitter också och twittrar (oliviaedman heter jag där).

Imorron blir det skolan igen. Sitter och tittar på schemat och ser att vi har slöjd, franska, so och matte. Så har alltså datorn i typ allt. Nu tänkter säkert ni '' Jaha, och hur hade om tänkt att använda datorn i slöjd, ska hon hamra med den eller?'' Då svarar jag jag ska ha med mig den till slöjden eftersom att jag kan skriva ner saker som t ex det jag gjort( typ som en logg).

På fredag har vi matte, franska, mentorstid och sen idrott(bad). Så då blir det också att använda dator lite. Inte lika mycket som imorron men lite iallafall.

Nu kommer lite bilder som jag har tagit



Lite tråkiga bilder men det får duga.

Puss och Kram!
Olivia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar