onsdag 29 augusti 2012

Dusch

Ja, duschen är som skönast när det är kallt ute! Det är väldigt kallt ute, enligt mig och många andra, så när jag kom hem från min mormor och morfar gick jag direkt in i duschen! Så skönt! Nu ligger jag i sängen och bara myser under täcket men jag fryser också.

Jag och mina syskon har börjat med att äta smoothie på kvällarna! Idag gjorde vi hallonsmoothie. Vi brukar också göra jordgubbsmoothie och bläbärsmoothie. Jag tror nog att min favorit är hallon, medan min lillasysters är blåbär. Min lillebror vet jag faktiskt inte, men gissar på jordgubbar. Haha, alla gillar olika.

Nu ska jag skriva receptet :)
Smoothie
1 dl bär t ex Jordgubbar, hallon eller blåbär
1 dl turkisk yogurt
1 dl mjölk
1 msk florsocker

Hur gör man?
Man mixtrar bara allt!
Sen är det bara att drick och relaxa :)

Bild på lillsyrran när hon dricker smoothie!

Puss och Kram!
Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar