torsdag 30 augusti 2012

Skolan med dator

Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Vi hade slöjd, franska och SO sen slutade vi för lärarna hade möte. Vi slutade halv 2 och då cyklade jag hem och nu har jag tittat på Ellen, Kim och Kourtney takes New York och vänner. Om en stund ska jag till mormor och morfar och titta på CSI Miami.

På slöjden idag så hjälpte Lasse(slöjdläraren) oss med datorerna, lite inställningar och sånt. Sen fortsatte jag med mitt kryddställ. På franskan så fick vi spela franska spel på datorerna så jag har lärt mig alla färger på franska nu. Kul! Sen kan jag siffrorna till ca 20. På SO:n håller vi på med www.rattegangsskolan.se faktiskt ganska roligt och spännande. Jag gillar ju CSI och criminal minds så jag tycker det är jättekul att jobba om sånt.

Jag och lillsyrran

Puss och Kram!
Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar