torsdag 13 december 2012

Luciadagen

Idag är det Lucia, men antar att alla redan vet om det. Idag började dagen med lussebulla, inte lussekatt som det brukar vara, och festis på skolan och sedan gick hela skolan till aulan och tittade på mellanstadiets Luciatåg och högstadiets Luciarock. Mysigt! Sedan hade jag franska och då fick vi veta betyg i franskan och engelska, jag har samma lärare i franska och engelska. Dom betygen blev jag väldigt nöjd med men jag tänker inte skriva dom här för det låter kanske som att jag skryter eller nå. Efter franskan hade vi lunch men sedan svenska. På svenskan kom våran NO, Teknik och Matte lärare och gav oss betygen där och dom blev jag också nöjd med. Sen när vi ändå höll på med betygen fick vi svenska betygen också, som jag blev nöjd med. När vi var på väg hem från skolan sa våran SO-lärare till mig och Linnéa att vi kunde få veta våra betyg i So och det ville vi ju och dom blev jag också nöjd med. Denna dag har varit sjukt bra! Nöjd med alla betyg och sen var det ju Lucia idag och det är ju alltid mysigt.



Puss och Kram!
Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar