tisdag 18 december 2012

Artonde December Tvåtusentolv

Sista veckan innan jullovet! Woopwoop! Imorron(Onsdag) är det julbord på skolan och jag slutar efter lunch. Min engelska lärare kanske är borta imorron och då hinner inte rektorn hitta vikarie så om hon är borta kommer vi sluta tio men då kommer jag fortfarande stanna så jag får äta julbord. Självklart! På torsdag är det innebandy turnering! Det är hela dagen och tunagården ska ha dagsöppet. Min klass kommer som minst spela tre matcher. Dom matcherna är klockan 8.10, 9.30 och 10.30. Varje match är 9 min så mellan matcherna kommer jag gå till tunagården. Fredag börjar vi klockan 9 och då är det film i aulan och sedan slutar vi och får jullov.

Förra helgen(15, 16) spenderades med Linnea, Nora och lite Julia också. På lördagen så var det en tomtecup, fotboll. Det var mellan Luleås fritidsgårdar. Julia var underhållning då. Cheerleading, you know. Så då var jag bara med Nora och Linnea. Tunagården vann! Wihoo! Det är den fritidsgård jag jobbar på. På söndagen var jag med Linnea på kvällen.



Puss och Kram!
Olivia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar