onsdag 23 maj 2012

Onsdag 12-05-23

Hej, idag var jag på skolan. Jag kände mig ganska mycket friskare än igår. Jag var ju som sagt sjuk igår. På skolan var det först bad. Julia kom till mig kl:07.45 och då gick vi sen ut till vägen så kom sen klassen och alla cyklade till badhuset. När vi kom tillbaka från badet och var på skolan så skulle vi se film. Hela klassen gick till aulan och då försökte våra lärare att få igång en film men det gick inte så då skulle vi se en annan men den hoppade så mycket så efter typ 20 min så var den slut och den skulle vara ca.2 timmar så då gick vi tillbaka till klassrummet och läste lite böcker och sånt. Efter lunchen var det slöjd. Jag har träslöjd och kommer troligtvis bli klar med min sak nästa lektion :) Efter skolan åkte jag till min mormor och morfar och jobbade matte. Sen åkte jag hem och sen skjutsade pappa mig till norbottensteater för vi skulle ha scenrep. Imorron ska det vara genrep och sen på fredag, lördag och söndag har vi föreställning. När scenrepet var klart så kom pappa och hämtade mig och jag åt och sen så ringde jag Julia och vi var med varandra hela kvällen. Först gick vi när till strandvägen och tog massor av kort. Dom kommer säkert upp på hennes blogg senare. JULIAS BLOGG När klockan var ca. 20.00 gick vi till Munkebergsskolan och knäppte fler kort! Det var jätteroligt. När vi var klar på Munkebergsskolan gick vi till mig och skapade en gemensam bakblogg. BAKBLOGGEN Nu kommer gamla bilder på mig. Njuuuut! :)




Puss och Kram!
Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar