onsdag 16 maj 2012

Big Brother!

Haha! Garvar såå mycket när jag läser vad jag skrev i andra inlägget. ''Nu ska jag fan blogga'' stod det typ. HAHA! Det blev ju lyckat! Men jag ska kanske börja blogga nu när jag lånar morfars dator. 

Imorron så ska vi ha gäster till middagen, kulkul!!! :) Vet faktiskt inte vad mamma ska laga för mat men det blir säkert gått ändå! Hoppas att det blir fint väder imorron. På tal om väder, idag har det varit såå himlans varmt! Jag, Lelle(Linnéa) och Julia har legat och solat. Så skönt! Nu ska jag bli BRUUUN! Vi far ju till Turkiet den 9e  juni så då kommer jag helt klart bli brun! 

Nu ska jag titta på big brother! Love it! Det kommer ett inlägg senare också lite om just BB :)

Oseriöst bild, så ni vet!
Seriöst bild! :)
Oseriöst bild!

Ja, jag lyssnar på musik!
Puss och kram!
Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar