lördag 26 november 2011

Ulrik

Hej! Förlåt för sämsta uppdateringen EVER, men jag är 12 år så ni kan inte ha så höga förväntningar... Jag kan inte heller lägga ner hela min fritid på att skriva på bloggen som typ ingen läser. Idag var iallafall jag, Moa och Fazna inne i stan. Först tittade vi på bästa, snyggaste och sötaste Ulrik när han sjöng sen gick vi till Max och åt sen for alla hem. Imorron kanske jag ska vara med dom HOPPAS! Vi har så j*kla kul tillsammans. Om vi ska vara med varandra imorron hoppas jag att Emiz också kan vara med oss. Älskar er tjejer!!!
 Sötis! :*
Så j*vla fiiin! :*

Kan inte fatta att det snart är december och det inte finns snö ute!!! BLIR GALEN! Vill ju ha snö på julafton iallafall. Den 2:a december far jag, mamma och mormor till Stockholm. Ska bli askul!! Längtar!
Jag! :)

Puss och kram!
Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar