måndag 28 november 2011

Fazna

Hej! Kom precis hem från Fazna! Vi har haft jätteroligt. Först var vi ute med hennes lillebror i typ 5 min sen gick vi in och var inne i 5 min sen gick vi ut och var ute ett ganska långt tag sen gick vi in igen och var inne hela sista tiden. Nu sitter jag i min soffa och undrar vad jag ska se på tv:n. Ska nog se på ''Private practice'' på Tv11. Det finns typ inget mer att titta på, eller? Tittade på nyheterna idag men ingen Olivia... Då kommer det synas imorron och då kanske jag är med. Hoppas! Imorron efter skolan ska jag typ vara med Fazna, Emiz, Nora och Moa och sen på kvällen är det hockey som jag ska gå på med Petra. Hoppas dom vinner! Nu kommer bilder!

 Fazna har gjort denna tårta men nån lera sak... ;)
Puss och Kram!
Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar