torsdag 18 oktober 2012

Helvetes sjukan!

Jaha.. Då var det min tur att bli sjuk! Jag har helvetes sjukan, aka förkylning. Jag hostar, nyser, har ont i halsen och är allmänt hängig. Orkar inte med ett ändå piss! Just nu ligger jag i sängen och tittar på ''The real housewives of D.C.''. Igår var jag på hockey och det ångrar jag för jag tror det kan ha varit lite för mycket för min kropp. Igår när jag kom hem la jag mig i sängen ganska direkt och somnade, men jag somnade ca. halv elva och vaknade klockan sju av att mitt alarm ringde men då kunde jag knappt prata och hostade bara så då bestämde jag mig för att vara hemma idag och det tyckte mamma var bra så då somnade jag om för sömn är ju somsagt den bästa medicinen. Jag vaknade sedan klockan halv två och hade lika ont i halsen och hostade lika mycket. Åhh! Det är så jobbigt! Imorron kommer jag vara hemma igen.

Hoppas ni mår bra iallfall!







Puss och Kram!
Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar