söndag 2 september 2012

Sova över!

Tjena, inatt har jag sovit hos mormor och morfar. Somnade halv 12 och vaknade 9. Vaknade ganska tidigt men men... Imorron är det skolan igen och då är det skolfoto! OMG!! Herregud! Måste välja kläder och sånt. Vi har SO, eng och matte.

Idag ska Ida(lillsyrran) på dans. Tycker det är jätteroligt och sen henne dansa eftersom jag har dansat i 9 år nu. Förra året så var jag hjälpflicka till henne. Hon tyckte det var roligt att ha mig bredvid på scenen när hon dansade. En hjälpfllicka är en som dansar med dom yngre barnen på scenen så om dom glömmer hur dom ska dansa så hjälper vi dom. En hjälpflicka ska också ta hand om dom när det är föreställning så vi sk alltså titta så alla är där och ja allt an ska göra även som förälder så vi är som ''barnvakter'' under föreställningen.

Jag tror jag har fixat med kommentarerna nu för jag har fått några kommentarer men tyvärr behövt ta bort dom för jag vill inte ha dumma kommentarer i inlägget jag skrev om kommentarer.

Sen skulle jag också behöva hjälp med en sak. Hur gör man en header till blogger på en Mac? Jag har ju haft en acer förut och då gick jag ju bara in på Paint hur gör gör man bilder och sånt på Macen?


Puss och Kram!
Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar