lördag 7 januari 2012

SSAB cup

Jaha! Nu har vi tittat på gladiatorerna och ätit middag!
Vi har ju varit i Coop arena hela dagen eftersom min lillebror har haft en cup. Imorgon spelar dom en match och då ska jag fråga vaktmästaren om jag får åka på ismaskinen! Hihi! Hoppas! Jag skulle fått idag men då skulle vi hem.

Jag och mamma stod i kiosken och sålde mackor, fika, varmkorv, läsk, festis, frukt, kaffe och te. Vi stod där i TRE TIMMAR!!
Jag håller på och försöka få in min videofy till min blogg men det krånglar bara. Får väl fråga Moa eller nån.

Måste jobba matte imorgon och kanske vara med en kompis. Vem vet, vem vet !?

På tisdag börjar ju skolan igen. Lite surt att man inte kunde få liiiite längre lov. Skulle behöva det.

På måndag ska jag och min lillebror vara ensam hemma. Kul eller...?

Nu får ni lite bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar